نوشته شده توسط : پارس اتیلن

سفره های یکبار مصرف از چه چیزی ساخته شده اند؟


این رومیزی های پلاستیکی بادوام که از پلاستیک PVC با کیفیت بالا ساخته شده اند، استحکام و دوام بالاتری به شما می دهند و همچنین راحتی خرید سفره های یکبار مصرف مورد نیاز مراسم شما را فراهم می کنند.

 

آیا سفره های پلاستیکی قابل بازیافت هستند؟


پارچه یا پارچه قابل بازیافت نیست، در عوض آن را به یک فروشگاه صرفه جویی اهدا کنید تا بتوان از آن دوباره استفاده کرد. رومیزی های پلاستیکی افزودنی ها/مواد شیمیایی مختلفی به آنها اضافه شده است که باعث می شود در برابر آب مقاوم باشند و قابل بازیافت نباشند. اینها به سطل زباله تعلق دارند.

آیا می توانید سفره های پی وی سی را بازیافت کنید؟


در مورد بازیافت پلاستیک‌ها، آنها معمولاً از HDPE (کد رزین 2) مانند کیسه‌های حامل ساخته می‌شوند - بنابراین می‌توان آنها را در کنار کیسه‌های خرید بازیافت کرد.

 

آیا می توانید سفره کاغذی را بازیافت کنید؟


آنها از یک منبع اخلاقی و کاملاً تجدید پذیر ساخته شده اند که 100٪ بازیافت شده است. ... به طور طبیعی مانند هر کاغذ باطله دیگری تخریب می شود، اما در حالت ایده آل باید با مجموعه زباله های کاغذی خود دسته بندی و دور ریخته شود تا بتوان یک بار دیگر آن را بازیافت کرد.

 

با سفره های پلی استر قدیمی چه کار کنم؟


اگر دوست دارید کاردستی کنید، می‌توانید از سفره‌های قدیمی‌تان برای تزیینات کوچک مانند گل استفاده کنید، یا حتی از آن‌ها برای پوشاندن جلوی ژورنال‌ها، دفترچه‌ها یا آلبوم‌های عکس استفاده کنید. حتی می توانید سفره های تعطیلات خود را بردارید و آنها را به یک جوراب ساق بلند جدید تبدیل کنید.

 





:: برچسب‌ها: بازیافت پلاستیک‌ها , زباله های کاغذی , سفره‌های قدیمی‌ , سفره های پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: